Fast IT
SUPORT TEHNIC IT
MENTENANȚĂ
SERVICE PENTRU CALCULATOARE
Aveţi sau nu doriţi sa aveţi probleme legate întreţinerea/administrarea sistemelor sau reţelelor de calculatoare pe care le folosiţi în mod curent ?
În cazul unui răspuns afirmativ SC FALCON COMPUTERS S.R.L. va stă la dispoziţie şi în speranţa unei bune colaborări, avem plăcerea să vă prezentăm câteva motive pentru care alegerea firmei noastre ar putea fi avantajoasă pentru dumneavoastră.
SERVICII
Hardware & Software
Noi funcționăm ca suport tehnic IT pe piața din Romania din anul 2001, iar cei 19 ai de experiență vor aduce în compania dumneavoastră stabilitatea și eficientizarea costurilor din acest departament.
Beneficiile atât pe partea tehnică cât și economică vor garanta utilizarea serviciilor noastre și vor duce la reducerea costurilor de producție și utilizare.
instalare, configurare, întreținere router, VPN, server fișiere, server mail, web hosting, Active directory, Exchange
proiectare, execuție, punere in funcțiune si întreținere a rețelelor de voce – date, optimizarea legăturii cu ISP, control acces, pontaj si supraveghere video, automatizări
instalare, configurare, întreținere router, VPN, server fișiere, server mail, web hosting, Active directory, Exchange
transparență totală în cazul achizițiilor de echipamente hardware și produse software, toate achizițiile se vor face direct pe numele beneficiarului
monitorizarea timpului de răspuns și soluția oferită la problemele apărute printr-un sistem de tichete
siguranţa bazelor dumneavoastră de date prin opţiunea salvării periodice a acestora in locații prestabilite pentru back-up
instalare si configurare a perifericelor pentru printare/scanare si acces la firme cu experiența in întreținea lor
consultanță și analiză gratuită în vederea dezvoltării sistemelor deţinute de dumneavoastră
avantajul, faţă de opţiunea angajării unui administrator de reţea, de a nu mai plăti diversele datorii ale angajatorului către stat plus dezavantajul de a nu putea fi folosit acest serviciu pe durata concediilor
încheierea contractului pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire printr-un act adiţional în cazul în care serviciile oferite rezolvă cerințele dumneavoastră
SUPORT
MOD DE LUCRU
Obligatoriu, la începutul derulării contractului de service tip abonament se vor efectua următoarele operaţii:
întocmire fişa de stare tehnică a calculatorului în care se va completa în rubricile speciale arhitectura calculatorului, data achiziție, seria licentelor utilizate etc
testare şi notare interfeţe şi periferice
ştergerea fişierelor temporare, de lucru sau care nu mai sunt utile
ordonarea fişierelor conform politicii impuse
pentru web hosting : se creează cont pe serverul de Cpanel și se acordă asistență gratuită pentru mutarea site-ului
pentru mail server: se creează conturile de mail/setări pentru Microsoft Exchange
pentru file server: se creează structura de directoare și politica de acces a utilizatorilor
în funcție de tipul de abonament ales, sunt incluse un anumit număr de deplasari gratuite la sediu beneficiarului
La inceputul derulării contractului de service se va face inventarierea tuturor sistemelor din punct de vedere hardware și software și se vor face recomandările necesare pentru buna funcționare a acestora.
Toate operaţiile ce se vor efectua gratuit în cadrul abonamentului vor fi stipulate în contractul de service.
Procurarea consumabilelor şi a componentelor necesare pentru înlocuiri sau upgrade nu este inclusă în preţul abonamentului și se va face cât mai transparent cu achiziții directe ale clientului.